Fundraising, czyli jak budować relacje

  • Rodzaj: kurs online
  • Termin: dostęp nieograniczony
  • Wydawca: FAOO
  • Cena: bezpłatny

Fundraising to nie tylko wnioski o dotacje, udział w konkursach i organizowanie zbiórek publicznych. Fundraising to przede wszystkim relacje, relacje z ludźmi: darczyńcami indywidualnymi i firmami (za którymi zresztą stoją ludzie). Jak się za to zabrać?

Główne treści kursu:

  • Fundraising jako strategia.
  • Komunikacja w fundraisingu.
  • Narzędzia i techniki fundraisingowe..
  • Praktyczne rady na koniec.

Andrzej Pietrucha
Trener i ekspert ds. fundraisingu oraz marketingu w organizacjach non-profit. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising w Cass Business School/City University w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Dyplom z wyróżnieniem na City University otrzymał za pracę: To what extent do Polish large scale charities use marketing as a strategic tool. Stypendysta British Council oraz CEE Trust for Civil Society, stażysta amerykańskiej United Way. Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Od 1999 roku związany z Fundacją Wspólna Droga oraz Fundacją ITAKA. Obecnie kieruje Fundacją Banku Ochrony Środowiska.