Landing page, czyli jak zainteresowanie odbiorcy przekuć w działania

  • Rodzaj: webinarium
  • Termin: dostęp nieograniczony
  • Wydawca: FAOO
  • Cena: bezpłatny

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium poświęconego wykorzystaniu landing page w komunikacji organizacji, stanowiącego część mini-cyklu "Gdy chcemy, żeby ważne dla organizacji osoby wiedziały, co i jak robimy", które odbyło się 19 marca 2024 r.

Główne treści:

  • Abecadło landing page: co, jak, kiedy, dlaczego i dla kogo?
  • W jakich działaniach komunikacyjnych landing page sprawdzi się najlepiej?
  • Czy w niewielkich kampaniach niedużych organizacji jest sens jej używać?
  • Czy możliwa jest skuteczna komunikacja bez jej użycia?
  • Czym landing page różni się od strony www organizacji?
  • Co powinna zawierać optymalna landing page?

Osoba prowadząca:

Jan Baran
autor koncepcji komunikacji, kampanii promocyjnych, projektów graficznych, identyfikacji wizualnych oraz e-learningowych kursów dla osób zarządzających organizacjami pozarządowymi. Pracownik kreatywny agencji reklamowych. Od wielu lat realizuje zlecenia na rzecz III sektora. Stały współpracownik FAOO. Trener i instruktor działający głównie w sektorze NGO. Pracuje bazując na autorskich scenariuszach zajęć.