Public relations w NGO

  • Rodzaj: kurs online
  • Termin: KURS ON-LINE
  • Wydawca: FAOO
  • Cena: bezpłatny

W czasie kursu dowiesz się:

  • jakie znaczenie dla każdej organizacji ma jej wizerunek i konsekwentne działania PR,
  • jak ważna jest tożsamość organizacji i co buduje jej markę,
  • jak narzędzia PR możesz wykorzystywać na co dzień.

  • Podpowiemy Ci także:
  • jak zaplanować strategię PR dla Twojej organizacji,
  • co zrobić, by media się zainteresowały Waszą pracą,
  • jak mądrze korzystać z Internetu, czyli prowadzić działania e-PR

Kurs został przygotowany na podstawie scenariusza Doroty Pieńkowskiej.

Dorota Pieńkowska
Związana z sektorem pozarządowym od 1995 roku. Obecnie pracuje w Polsko-Amerykańskim Funduszu Pożyczkowym Inicjatyw Obywatelskich, gdzie analizuje kondycję finansową organizacji i ocenia ich zdolność do zaciągania zobowiązań finansowych, analizuje ryzyko, a także na bieżąco monitoruje portfel pożyczek. Jest członkiem Zarządu Fundacji dla Polski, wspierającej rozwój filantropii w Polsce, a od 2004 roku także członkiem Zarządu Stowarzyszenia BORIS. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy trenerskiej na rzecz organizacji pozarządowych oraz instytucji samorządowych. Główne obszary tematyczne jej szkoleń to: zarządzanie finansami, budowanie wizerunku organizacji, wystąpienia publiczne. Członek-założyciel Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP.