Kampania zintegrowana od A do Z - przy małym budżecie

  • Rodzaj: webinarium
  • Termin: dostęp nieograniczony
  • Wydawca: FAOO
  • Cena: bezpłatny

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium FAOO poświęconego tworzeniu zintegrowanej kampanii fundraisingowej. I to takiej, którą można zrealizować przy bardzo ograniczonych funduszach.

Listopadowe webinarium to pierwsze z dwóch wirtualnych spotkań, jakie przeprowadziła Zofia Kwolek. Oba poświęcone były tworzeniu zintegrowanej kampanii, łączącej cele fundraisingowe, komunikacyjne i edukacyjne, ale to pierwsze dotyczyło tych organizacji, które obecnie nie dysponują znaczącym budżetem na podjęcie takich działań.

Od czego zacząć, jeśli nie mamy środków na promocję? Jak pozyskać nowych darczyńców, a jednocześnie budować markę? Jak pogodzić interesy i cele różnych działów organizacji?

Jakie rozwiązania pozwolą na zwiększenie zasięgu kampanii prowadzonych przy małych lub zerowych kosztach? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, konieczne obejrzyj nagranie!

Osoba prowadząca

Zofia Kwolek - dyrektorka fundraisingu w Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej (PCPM), wcześniej dyrektorka marketingu i komunikacji w UNICEF.