Test 50 pytań - narzędzie do oceny zarządzania organizacją pozarządową
Zobacz narzędzie online
Prezentujemy nagranie kolejnego webinarium - tym razem poświęconego gorącemu na początku roku tematowi, czyli kampaniom fundraisingowym opartym na pozyskiwaniu 1% podatku od osób fizycznych. Co zrobić, żeby kampanie były skuteczniejsze? Jak zaplanować działania, aby skłonić podatników do przekazania 1% podatku właśnie tej organizacji?
Mówi się, że kampania 1% trwa tak naprawdę cały rok. Kulminacja działań następuje jednak w marcu/kwietniu. To ostatni dzwonek, by zadbać o skuteczniejsze docieranie do sympatyków, aby Ci mogli przekazać swój 1% właśnie Twojej organizacji. Poznaj najskuteczniejsze narzędzia/metody pozyskiwania 1% oraz sprawdź, co zmieniło się w zasadach mechanizmu 1% podatku,. Dzięki temu zbierzesz więcej, a Twoja organizacja nie będzie narażona na utratę statusu OPP.
Dobre przygotowanie do kampanii 1% szczególnie potrzebne jest fundacjom i stowarzyszeniom, które prowadzą działania strażnicze - im trudniej "konkurować" o uwagę i gotowość do zapisania 1% podatku z organizacjami, które niosą bezpośrednią pomoc najsłabszym, dzieciom czy chorym. Dlatego w szczególny sposób muszą dbać o komunikację z sympatykami swoich działań.
Ekspertką podczas webinarium była Ilona Pietrzak, wiceprezes Instytutu Spraw Obywatelskich (INSPRO), fundraiser, menedżer Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej Centrum KLUCZ. Na co dzień dba o to, by tworzone kampanie łączyły przekaz merytoryczny z budowaniem INSPRO jako organizacji silnej i niezależnej.
Webinarium odbyło się 15 lutego 2017 r.